HTML

népszámolok

Népszámláló biztos vagyok, vannak tapasztalataim, ezeket irom le, szigorúan név és cim nélkül.

Friss topikok

Címkék

Intro

2011.09.30. 10:38 oc

Sziasztok!

10 éve végeztem népszámlálói munkát, tetszett a dolog ezért úgy döntöttem, most is belevágok. Persze nyilván a pénz se jön rosszul, de van egy olyan perverz tulajdonságom, hogy szeretek részt venni ilyen dolgokban, mint a népszámlálás, választás, népszavazás. Csak úgy, szimplán érdekes. Annyira nem, hogy ingyen is csináljam, de kb. annyit fizet, amennyiért már feladom a szabadidőm.

Merthogy van rendes bejelentett munkám is, ezeket azon kivül végzem. És itt az első tapasztalat: nem értem, miért nem a jelenleg munkanélküli emberek végzik ezt a munkát, miért sok nyugdijas vagy olyan ember, akinek van munkája? Ez szerintem egy hibás megoldás pláne a mostani rossz gazdasági helyzetben.

Egyelőre ennyi. A célom csak annyi a bloggal, hogy igy legalább nem kell ezer alkalommal leirni a véleményem miközben kommentekre reagálok, másrészt lehetnek érdekes esetek, tapasztalatok, amiket jó lehet leirni, megjegyezni.

 

De mint irtam: szigorúan anonim módon, igyekszem ügyelni arra, hogy senki semmilyen formában ne legyen beazonositható és nem szándékozom az emberek lakásán, tulajdonságán csámcsogni.

Üdv

oc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nepszamolok.blog.hu/api/trackback/id/tr803267177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása