HTML

népszámolok

Népszámláló biztos vagyok, vannak tapasztalataim, ezeket irom le, szigorúan név és cim nélkül.

Friss topikok

Címkék

első igaz nap

2011.10.01. 21:36 oc

Csütörtökön kiszórtam a kérdőíveket. Illetve csak terveztem.

3  épületet kaptam, az elsőnél rögtön láttam, mekkora szívás ez az egész:

a postaládák legalább felén nincs emelet, ajtó... így gyakorlatilag esélytelen postázni, csöngetni kell már az első alkalommal. Mivel azonban már este volt, ezt inkább kihagytam. Szerencsére az egyik épületben a gondnok pontosan tudta, melyik címhez melyik postaláda tartozik. A többinél gondban voltam, maradt jó pár boríték a kezemben. Mint utóbb kiderült, a címlistámon lévő egyik ház két emelete nem a házból megközelíthető. Az egyik emeletet egy másik utcából, a másikat egy másik utcából lehet elérni, és a postaládák is teljesen máshol vannak... Szóval kaotikus az egész, már a postázás se könnyű feladat...

Ezt még lehet fokozni: az egyik házban az emeletek két részre vannak osztva, mind külön lezárva. Összefoglalva: a postaládákon nincsenek emelet és ajtószámok, a lakásajtókhoz nem jutok fel, csak ha a kapunál felcsengetek, hogy engedjenek be a folyosóra. Igen ám, de a kaoucsengőn csak nevek vannak, össze-vissza... Elég reménytelen a helyzet, de azért apránként halad a dolog.

Azt viszont nem értem, kinek poén kilopni a borítékot a postaládából... ez ma 2x is megtörtént.

Nehezen lendültem bele, de tetszett a dolog, érdekes emberekkel, érdekeset beszélgettem. Ez a része tetszett 10 éve is: az emberek nagy része közvetlen, inkább beszélgetés az egész, nem kikérdezés, de ez így is van jól. Szerencsére kötözködő alakkal nem volt dolgom, remélem a továbbiakban sem hoz velük össze a sor.

Még egy "negatív" tapasztalat: elég sok az internetes kitöltés. Ez persze végülis jó, csak sajnos mi pénzt ezért nem kapunk.

Tervezem, hogy ide írom, mennyi időt töltöttem a munkával, így a végére kijön egy órabér.

Előkészületek [oktatás, borítékok felcímkézése, egyéb felkészülés]: 5 ó
Boríték postázás: 2 ó
A mai nap: 7 ó

Mára ennyi, hétfőn folyt köv.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nepszamolok.blog.hu/api/trackback/id/tr593270890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása